Prihlásenie
Registrácia
Vaše údaje
Prihlasovacie údaje
Prihlásenie
Najčastejšie otázky (FAQ)
Koľko stojí poštovné?
Najlacnejšie doručenie je cez Zásielkovňu, ktoré stojí len 1,99 €. Pre objednávky nad 50 € je zadarmo.
Je možný osobný odber?
Bohužial nie.
Máte tovar naozaj skladom?
Áno, všetok tovar, ktorý u nás môžete zakúpiť, máme naozaj fyzicky v našom sklade a je ihneď pripravený na odoslanie.
Ako zistím stav svojej objednávky?
Stav Vašej objednávky môžete zistiť tu.
Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?
Nemusíte, registrácia u nás nie je povinná.
Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?
Áno, zo zákona môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy v 14 dňovej lehote od prevzatia tovaru. Z hygienických dôvodov a zo zákona nemožno vracať alebo meniť spodnú bielizeň, intímne erotické pomôcky, audiovizuálne nosiče, knihy a časopisy s porušenou ochrannou fóliou.
Tovar musí byť samozrejme nepoužitý, nepoškodený a kompletný v pôvodnom obale, aby bol možný jeho ďalší predaj.
Kam môžem reklamovaný tovar zaslať?
"Tovar môžete zaslať na adresu: Healthcare - Frogman, P.O Box 901, detašované pracovisko Sihoť, 911 01 Trenčín "
Čo všetko musím poslať na reklamáciu?
K reklamácii je potrebné dodať: kompletný reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a sprievodný list, v ktorom bude popísaná závada.
Ako dlho budete reklamáciu riešiť?
Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom termíne, najdlhšie však do 30 dní podľa podmienok reklamačného poriadku. Presný termín vybavenia Vám bohužiaľ nie sme schopní oznámiť vopred.