Prihlásenie
Registrácia
Vaše údaje
Prihlasovacie údaje
Prihlásenie
Reklamácie
Výmena tovaru za inú veľkosť alebo iný tovar
Neodhadli ste veľkosť alebo ste zle vybrali? V 14 dňovej lehote od nákupu môžete tovar bezplatne vymeniť, navyše Vám ho zašleme úplne zadarmo, uhradíte iba rozdiel v cene produktov.
Z hygienických dôvodov a zo zákona nemožno vracať alebo meniť spodnú bielizeň, intímne erotické pomôcky, audiovizuálne nosiče, knihy a časopisy.
Tovar musí byť samozrejme nepoužitý, nepoškodený a kompletný v pôvodnom obale, aby bol možný jeho ďalší predaj.
Nepoužitý tovar v neporušenom originálnom obale nám prosím zašlite doporučene, nie však na dobierku, späť na našu adresu spolu s faktúrou a sprievodným listom, kde nám uvediete za aký tovar chcete zaslaný tovar vymeniť.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14 dňovej lehote
Zo zákona môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy v 14 dňovej lehote od prevzatia tovaru. Z hygienických dôvodov a zo zákona nemožno vracať alebo meniť spodnú bielizeň, intímne erotické pomôcky, audiovizuálne nosiče, knihy a časopisy. Tovar musí byť samozrejme nepoužitý, nepoškodený a kompletný v pôvodnom obale, aby bol možný jeho ďalší predaj.
Nepoužitý tovar v neporušenom originálnom obale nám prosím zašlite doporučene, nie však na dobierku, späť na našu adresu spolu s faktúrou a sprievodným listom, kde nám uvediete číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze.
Použiť môžete aj vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete tu.
Reklamácia
Robíme všetko preto, aby sme mali v našej ponuke len to najkvalitnejšie tovaru. Na všetok tovar máte u nás záruku 2 roky od zakúpenia. Ak sa niečo počas tejto doby pokazí, zašlite nám tovar doporučene, nie však na dobierku, späť na našu adresu spolu s faktúrou a sprievodným listom, kde uvediete o akú poruchu sa jedná.
Použiť môžete aj vzorový reklamačný formulár, ktorý nájdete tu.
Naša adresa
FROGMAN s.r.o.4650B
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
Tovar na vrátenie, výmenu a reklamáciu odporúčame poslať Slovenskou poštou. Neodporúčame nám tovar posielať kuriérom ani Zásielkovňou (Packeta), pretože kuriérske spoločnosti a Zásielkovňa (Packeta) majú väčšinou problém zásielku na P.O. Box doručiť a vrátia ju jej odosielateľovi.
Reklamáciu a vrátenie alebo výmenu tovaru riešime v čo najkratšom možnom termíne, najdlhšie však do 30 dní, podľa podmienok reklamačného poriadku. Presný termín vybavenia Vám bohužiaľ nie sme schopní oznámiť vopred.